Puikillahan oli piskuinen V8 joka kasvatettiin 215ci ja oliko siitä jatkokehitetystä Roverin koneestakin pienempiä versioita kun onhan sitä istutettu jopa 99 Saabiin Italiaanoillahan niitä pikkukaseja sitten löytyykin. Sitikan SM:n konekin oli semmoisesta Maseratin V8-myllystä pätkäisty V6.jovihava kirjoitti:Ei niin että mitään V8 teknologiaa edes harkihtisin, mutta liekköhän muuten kolomilitranen suurin moottori mitä kaapin keulilta on koskaan löytynyt? Varmaankin
Oi jos Kaappiin turpon saisin...
Kannatetaan!jovihava kirjoitti:Eeipä hötkyillä, minulla on ollut tapana ensin tuumata hyväksi ja sitten jättää toteuttamatta
Samavika rahikaisella..
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Mb W300 tdt 4matic
Mb C 250 dt (perävikanen)
Mb C 250 tdt (kahtotaan mikä tuloo)
Chevrolet Silverado 2500HD
Mb W300 tdt 4matic
Mb C 250 dt (perävikanen)
Mb C 250 tdt (kahtotaan mikä tuloo)
Chevrolet Silverado 2500HD
No kun minä arvelin sitä katolleasennusta...jovihava kirjoitti:Jämäkän kokoinen fööni sulla
Hyvin suunniteltu on puoliksi jätetty tekemättä? Ja minkä voi jättää tekemättä tänään voi unohtaa huomenna? Aikainen mato on lintuja varten?jovihava kirjoitti:Eeipä hötkyillä, minulla on ollut tapana ensin tuumata hyväksi ja sitten jättää toteuttamatta
Any solution that doesn't involve duct tape is not properly thought out. Additional beer consumption may be required.
Tämä se vaan mielessä pyörii nyt vielä kun asvaltissa on sen verran paljasta pintaa että ei saa takarengasta tyhjää pyörähtämään tyhjää etes pikkupykälillä
Eipä ole vielä edes ahdinta tullut hyllyyn hommattua, saatikka välijäähdytintä, oikeastaan se mitä vieläkin pohdin on että millaisen ahtimen sitä etes hommaisi? Semmoisen max pari sataa voisin pistää putjetiksi turpolle, saako sillä mitään järkevää? Ja max satanen lissää välijäähystä, lopputarvikkeisiin kait sitten uppoaa vielä pari hunttia nokkiin
Tarviinko minä hukkaporttia Vai onko semmoinen jo lietsossa kiinni yleensä?
Kuten kysymysten tasosta voi havaita, olen tälläkin alueella lähes tasolla tekniikan tohtori
Eipä ole vielä edes ahdinta tullut hyllyyn hommattua, saatikka välijäähdytintä, oikeastaan se mitä vieläkin pohdin on että millaisen ahtimen sitä etes hommaisi? Semmoisen max pari sataa voisin pistää putjetiksi turpolle, saako sillä mitään järkevää? Ja max satanen lissää välijäähystä, lopputarvikkeisiin kait sitten uppoaa vielä pari hunttia nokkiin
Tarviinko minä hukkaporttia Vai onko semmoinen jo lietsossa kiinni yleensä?
Kuten kysymysten tasosta voi havaita, olen tälläkin alueella lähes tasolla tekniikan tohtori
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Miten olisi: käytetty uudenkarhea takapotku Viano Saksasta kurahaaramoottorilla, tai käy se puolimoottorikin. Ei kai nuo ole hinnalla pilattu? Pääsis tutustumaan uudempaan moottoriteknologiaan, eli pääsis parempiin piireihin keskustelemaan (kuin meseläiset) lastuttamisesta ja tuhopoksien softaamisesta.
Esimerkiksi: klik
Esimerkiksi: klik
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Koita varsin 290:n turpoo 290:iin. Jos sitten pumppua enempi rukatuttaa joskus, niin helppo swappi 606 kiehkeröön. Ulkoiset mitat ja kiinnitys melko yhtäläinen pakoputkiliitäntää lukuunottamatta.
Vaparipumppu sitten vaan öyveripaksulle säätöihin ja painekellolla sammutinvivusta ahdonalaset syötit sinne sääjettyyn maksimiin, vai miten se meni?
Toinen vaihtoehto vois olla 250:n liehto. Ehkä parempi nostamaan painetta miedommalla syötöllä, mene ja tiedä. Kun toisaalta kuitenkin kiertävämpiä koneita nuo kammiovärinät.
Susiveräjä löytyy nuista ahtimista vakionaan, mutta tapauskohtasesti sen kelloa voi häätyä vaihtaa alipainetoimisesta ylipainetoimiseen.
Vaparinokalla vaan. Sehän onkin raikkaampi, ainakin kaksnokkasissa. Oiskin kiva tietää mitä eroa 290 turbon ja 290 tai 250 vaparin nokissa on ja miten vaihto vaikuttas Sprinterin menoon.. Ei jaksa kuitenkaan kokeilla, kaikkea tenkua kun ei nytkään saa hyödyksi.
Kuten huomaat, en minäkään näistä ymmärrä, olettamusta suurin osa.
Vaparipumppu sitten vaan öyveripaksulle säätöihin ja painekellolla sammutinvivusta ahdonalaset syötit sinne sääjettyyn maksimiin, vai miten se meni?
Toinen vaihtoehto vois olla 250:n liehto. Ehkä parempi nostamaan painetta miedommalla syötöllä, mene ja tiedä. Kun toisaalta kuitenkin kiertävämpiä koneita nuo kammiovärinät.
Susiveräjä löytyy nuista ahtimista vakionaan, mutta tapauskohtasesti sen kelloa voi häätyä vaihtaa alipainetoimisesta ylipainetoimiseen.
Vaparinokalla vaan. Sehän onkin raikkaampi, ainakin kaksnokkasissa. Oiskin kiva tietää mitä eroa 290 turbon ja 290 tai 250 vaparin nokissa on ja miten vaihto vaikuttas Sprinterin menoon.. Ei jaksa kuitenkaan kokeilla, kaikkea tenkua kun ei nytkään saa hyödyksi.
Kuten huomaat, en minäkään näistä ymmärrä, olettamusta suurin osa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Jossei sinne sen suurempi sovi, niin vaiha Ameriikan etumoottori-portteri -haaveet Saksan keskimoottori-Vaniksi. Kartaanista reipas jaardi kuuseen, isolla laikalla reikä siankuljetuspuolen lattiaan ja remelistä ahdettu hölökynkölökyn-haaramoottori keskelle autoo.jovihava kirjoitti: Ei niin että mitään V8 teknologiaa edes harkihtisin, mutta liekköhän muuten kolomilitranen suurin moottori mitä kaapin keulilta on koskaan löytynyt? Varmaankin
Vastaavalla tavalla toteutettu vanaha rattikarahka-porrasikkuna-Hiace kuulemma otti isoillakin pykälillä sutia 4xx CID koneella.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Laita väykystä ja 202sta tuttu ESP:n keltainen kolmio kojelautaan vilkkumaan aina liikkeellelähdössä. Voi sitten kylillä sanoa, että kyllähän miän muuten, muttaku tuo sutimisenesto lyö päällejovihava kirjoitti:Tämä se vaan mielessä pyörii nyt vielä kun asvaltissa on sen verran paljasta pintaa että ei saa takarengasta tyhjää pyörähtämään tyhjää etes pikkupykälillä
Any solution that doesn't involve duct tape is not properly thought out. Additional beer consumption may be required.
Onnistuneen projektin jälkeen Jovi voi lauleskella myös Matin ja Tepon sanoin:
"Kaapin koneessa on ahdin
joka ihanasti puhaltaa
jota minä en voi vastustaa
hei kaikki nyt mä sanon sen
kaapin koneessa on ahdin"
"Kaapin koneessa on ahdin
joka ihanasti puhaltaa
jota minä en voi vastustaa
hei kaikki nyt mä sanon sen
kaapin koneessa on ahdin"
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
niin kauheen nuukalla päällä oon minäki että täältä saa jovi kympillä viimesen laipan,tuonko miittiin? maksun ehtii kun muistaa
tuos on kauhee suuri homma kyl modata tuo laippa kun se on om603 laippa eli yks pytty vaan pois
tuos on kauhee suuri homma kyl modata tuo laippa kun se on om603 laippa eli yks pytty vaan pois
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
No sitten mää ruuvaan sulle siitä irtaallensa se ylipainemallisen portinkellon, vai meinaakko vettee surrilangalla sulukuunsa koko räppänän?jovihava kirjoitti:No nysse Sergeyn ahrin päätyi meikäläisen talliin, oli niin söpö että hellyin
Sooori Iisi, ei taija nyt tulla rintterin ropelille tarvista
Onkos sulla korsteenin laippaa? Sennii saatat suaha.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.