sprinterin käyntihuolia
sprinterin käyntihuolia
moi. -95 312 sprinteri käynnistyy pitkällä sahauksella ja välistä sammuu lennosta kun tulee risteykseen. onkos näissä jonkunlaista siirtopumppua naftalle vai millä periaatteella kulkeutuu syöttöpumpulle.
tankille asti vaihdettu uusi imuletku ja tutkittu mahdolliset ilmavuodot mutta niitä ei pitäisi olla.kuuluisiko imuputkessa olla joku "takaisku" joka jättäisi putken aina täyteen.
tankin sisäänkin kurkistin ja ihmettelin imuputkissysteemiä, mikähän ajatus sillä säiliöllä siellä päässä on?
mielestäni on jonkin sortin polttoainepulaa mutta en keksi että miksi, syöttöpumppuko paska?
lueskelin kyllä muita vastaavia aiheita mutta ei löytynyt vastaukia omiin kysymyksiini joten avasin uuden aiheen
tankille asti vaihdettu uusi imuletku ja tutkittu mahdolliset ilmavuodot mutta niitä ei pitäisi olla.kuuluisiko imuputkessa olla joku "takaisku" joka jättäisi putken aina täyteen.
tankin sisäänkin kurkistin ja ihmettelin imuputkissysteemiä, mikähän ajatus sillä säiliöllä siellä päässä on?
mielestäni on jonkin sortin polttoainepulaa mutta en keksi että miksi, syöttöpumppuko paska?
lueskelin kyllä muita vastaavia aiheita mutta ei löytynyt vastaukia omiin kysymyksiini joten avasin uuden aiheen
Ei yleensä noissa kilometreissä vielä tarvitse pumppua laitella
Mulla on omassa 312D bussissa 561 tkm mittarissa ja alkuperäinen pumppua sielläkin on
Näissähän on loppujen lopuksi aika paljon sähköä (antureita yms) mutta harvoin ne autoa kokonaan sammuttaa.
2. sylinterin suutin on muista poikkeava koska se on sähköinen, sen voi mitata että näyttääkö oikeanlaisia arvoja.

Mulla on omassa 312D bussissa 561 tkm mittarissa ja alkuperäinen pumppua sielläkin on

Näissähän on loppujen lopuksi aika paljon sähköä (antureita yms) mutta harvoin ne autoa kokonaan sammuttaa.
2. sylinterin suutin on muista poikkeava koska se on sähköinen, sen voi mitata että näyttääkö oikeanlaisia arvoja.
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2654
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Sillä ainakin on väliä että se on siinä sylinterissä missä se on alkujaan ollutveijari kirjoitti:tässä valioyksilössä tuo sähkösuutin 3 tai 4 ylinterissä, liekkö tällä väliä? mitäs tuon suuttimen pitäis arvoltaan olla?
ei ole väliä onko kylmä vai lämmin moottori ja heti sammutuksen jälkenkin sahauttaa n 10-15 sekuntia mikä on mielestäni liian pitkä aika
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä