Mistä elektroniikka avaimen sisälle? Tuli hankittua vara-avvain ,josta tuo eletroniikka puuttui.
Nyt kaipais sitä elektroniikkaa sinne sisälle.
Olisko vinkkejä?
T.W163

kaukosäädön osalta jostain käytetystä vastaavasta avaimestaW202C220SPORT kirjoitti:Terve foorumille!
Mistä elektroniikka avaimen sisälle? Tuli hankittua vara-avvain ,josta tuo eletroniikka puuttui.
Nyt kaipais sitä elektroniikkaa sinne sisälle.
Olisko vinkkejä?
T.W163
Sun autoon voi ohjelmoida toisesta autosta otetun avaimen mutta ainoa jonka tiedän joka sen kuusen alla tekee tuskin tekee hommaa alle 250. veho myy avaimen noin 300eur mutta saattaa vaatia että auto ja paperit ja vanha avain viedään heidäm pihallensa. KL. myi ennen ilman pelleilyä tehdasavainta. Lukitusturva nikkaroi jonkinlaisen avaimen, en tiedä tekeekö kopion joka toimii aikansa vai avaimen joka vastaa kadonnutta 100%W202C220SPORT kirjoitti:Hei!
Kiitti vinkeistä,tuo www.autonavaimet myy tuota avainta 250 euroo,sis ohjkelmointi!
Ei aivan paha hinta,mutta pihinä MB kuskina, kattelin, et maailmalta saa noita vanhoja avvaimia halavalla,en sitte tiiä onko net ehhyitä? Eikä mulla mittää pakko tarvetta oo tota avainta hankkia! Mullon yks eletroniikalla oleva avain ja kaksi metalli avainta,eli autoon kyllä pääsee,mutta aattelin varavainta!
Pystyykö ton vanhan avaimen ohjelmoimaan suoraan mun autoon?
T.ML 400 cdi
Pystyy mutta... homma on sitä luokka että ei soviW202C220SPORT kirjoitti:Hei!
Kiitti vinkeistä,tuo www.autonavaimet myy tuota avainta 250 euroo,sis ohjkelmointi!
Ei aivan paha hinta,mutta pihinä MB kuskina, kattelin, et maailmalta saa noita vanhoja avvaimia halavalla,en sitte tiiä onko net ehhyitä? Eikä mulla mittää pakko tarvetta oo tota avainta hankkia! Mullon yks eletroniikalla oleva avain ja kaksi metalli avainta,eli autoon kyllä pääsee,mutta aattelin varavainta!
Pystyykö ton vanhan avaimen ohjelmoimaan suoraan mun autoon?
T.ML 400 cdi