...70kg
Silloinha se on 8+1 henkilö-auto.
Kui tuommosen saa kokonaan verovapaaks
Kait pensavehkeistäki pitää se "kulku"vero maksaa...vai pitääkö
Vakuutuskaan kyllä kovinpaljoa voi maksaa.....vai maksaako
Meinasin vaan ku pensavehje ni menee ilmeisesti korkeimman mukaan vakuutuksissaki maksut, vai riippuuko sekin kui monta korvausta on tuommosille maksettu

Ja kun ei löydy mistään tilastosta ni vak.yhtiöt kattoo sitte rinttereiden tilastoja, ne kun on vastaavia.
Pölhölä yritti mulle verrattavuutta esittää kun aikoinaan kävin 508 matkailu-auton vakuutuksille laittamassa, no ei saanu pölhölä niitä kerätä, vaan ihan toinen vak.yhtiö josta löyty ihan omat zydeemit vanhoille matkailu kulkineille, nytte sekin yhtiö on osana IF vakuutuksia, enkä tiedä kummosia ne nykyisin on....ku ei oo enää olemassakaan moista kulkinetta.......tai saattaa se olla jossaki hojototassa uudelleen käsiteltynä
Ja jos mun muisti ei kovin hapero vielä ole niin tuo romireunainen lasi on sama kiinnityksisltään ku ilman sitä, ja on sama muutenkin vuoteen 1992 tai siihen asti kunnes vaihtu tuo lampun muoto.
Vielä senverran että jos se tiiviste lasin ympärillä on haperoa, ja ruuvipultit jumissa, ni tiivarin tekee äkkiä ikkunan tiivarista, sellasesta harmaasta tai valkosesta, ja ne ruuvimutterit aukenee sisäpuolelta crc:tä tms ruiskuttamalla sinne kierteeseen, siin muovipohjassa on mutteri valettu kiinni pohjaan ja se ei kyllä lähde sieltä ilman että pohja hajoaa.
Minä porasin yhteen popniitti terällä pienen reijän, ruiskutin siittä reijästä wd-40:ppistä tarpeeks, ni seuraavana aamuna aukes ku itestään se ruuvimutteri ja sain haalistuneen lasin vaihettua ja pohjasta pölyt pyyhkästyä.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.