PÄTKÄ G - valmistus päättyy

Vastaa Viestiin
Avatar
cupee
Viestit: 500
Liittynyt: 20.4.2006 12:38
Paikkakunta: (Nilsinki, liitetty Skopjeen (Kuopio)) nyk.Esponski ja nyt Vantajasews tai Vandoo ki

PÄTKÄ G - valmistus päättyy

Viesti Kirjoittaja cupee »

Lyheyen G-mallin valmistus päättyy 2012! pitkää ja avomallia jatketaan vielä
http://www.welt.de/motor/article1334562 ... n-Aus.html

Tuosta voi lukea lisää!
Final Edition on sitten vähän hienompi, ehkä turhan hieno!
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10756
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Saattaa viimeisten "pätkä G":n hinnat nousta pikkuhiljaa... :?
Avatar
cupee
Viestit: 500
Liittynyt: 20.4.2006 12:38
Paikkakunta: (Nilsinki, liitetty Skopjeen (Kuopio)) nyk.Esponski ja nyt Vantajasews tai Vandoo ki

Viesti Kirjoittaja cupee »

90 000 - 100 000 lähtömaassa !!!!Entäs täällä sitten???? :roll:
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

:cry:
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

G-tyyliä silloin ennen,
sivarimalli:
Kuva
(nelipyöräohjaus? :shock: )
armeijan vihreissä:
Kuva

G5: http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B ... .931941.29 :amis_selittaa:
Viimeksi muokannut Laaksonen, 04.1.2012 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Ei ollenkaan kiva juttu pitäs yks kunnon mettä mese olla :evil: pätkien hinnat on muutenkin suht kovia saati sit tän jälkeen
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Zetroksen esi-isä:
Kuva :?:
vertailun vuoksi:
Kuva
Kuva
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Vuonna 1979 esitellyn mallin tuotanto saattaa kuitenkin siirtyä Itävallasta Puolaan entiselle General Motorsin tehtaalle, sillä Magnan hinta G-sarjan tuotannolle on saksalaisten mielestä liian korkea.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/Auto ... -elamaansa :ei_tajuu:
Kuva
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Pega kirjoitti:Ei ollenkaan kiva juttu pitäs yks kunnon mettä mese olla :evil: pätkien hinnat on muutenkin suht kovia saati sit tän jälkeen
Hyvissä ovat hinnoissa. Katselin piruuttaan omaa Geemeliä osapuilleen vastaavien, siis pätkien 84-86 vuotisten 200.000 km ajettujen (+-10%)230 GE automaattien pyyntejä joku aika sitten. Suomessa ei kaupan ollut yhtäkään. Muualla hinnat heiluivat 10 k€ usien paremmalla puolen, löytyi toki 5000 eurosta alkaen, mutta kuntokin sitten sen mukainen tai olivat lavaversioita.
Jostain syystä W460-mallit olivat yllättävän kovissa hinnoissa 461/463-malleihin nähden.
Kallein 230 GE -pätkä näytti olevan 1989-mallinen, mutta siltikin väkisinvaihdettava, 31.900 :shock:
Tosin kilsojakin oli vain 56.000.

Näyttää, että G saattaa olla yksi näitä arvonsa hyvin pitäviä, tai jopa nostavia, keksintöjä. Yksi on Rätti-Sitikka. Jos vertaa sellaisen ostoa vaikkapa 20 vuotta sitten, niin nyt hinnat ovat samat - nyt tosin euroissa :twisted:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja G280E »

pyyntihinta ei ole myyntihinta,vaik Geetänsä myyvät yrittävät aina vain katsoa kalleimman hinnan ja keksivät sitten omastaan mielestänsä parempaa kun tuossa myytävässä autossa,joten panevat vielä ja aina vain paremmaksi..hyvin harva saa myydyksi Geetänsä hullutelluilla hinta pyynnöillä,mutta jäävät sinne innostamaan muita Geensä myyntiä harkitsevia jotka taas laittavat rapiaa päälle jne jne..kohta vanhasta Geestä pyydetään pikkasen enemmän ku uudesta.järjettömän lujiahan ne on,mut vanhat vaparidieselillä kulkevat toivottoman laiskoja ja kova kulutuksisia,eikä sit mitenkään upeita ajettavia,ei enää 460:stä mulle,jos eiole täydellisesti päivitetty malli...ai nii,sillonhan siitä pyydettäisiin jo enemmän ku uudesta...ja rapiat päälle;)
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7184
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Pappi kirjoitti:Saattaa viimeisten "pätkä G":n hinnat nousta pikkuhiljaa... :?
Harmi sinänsä.. Ovat nytkin hinnoiteltu ihan päin vittua.

Normi duunarin kynnet ei pysty kuin parimiljoonaa ajettuun läpilahoon pommiin.
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Näin malli on muuttunut 34 vuodessa:
Kuva
Kuva
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Tältä näyttää viimeisin versio G:n kojelaudasta:
Kuva
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... -g-klasse/
Kuva
petri r
Viestit: 81
Liittynyt: 23.11.2006 9:38

Viesti Kirjoittaja petri r »

Kerrassaan ajaton muotoilu...ulkonäkö tuli kerralla kuntoon? :D Varmaan koripeltien muotit haukkui hintansa...sellainen 30v suunnilleen samat pellit :)
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Näköjään jokaisen virityspajan pitää tehdä oma versionsa 6-pyöräisestä G:stä - viimeisimpänä Mansory:
Kuva
http://www.mansory.com/mansory-6x6
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”