Mika.T kirjoitti:Ohojelmoinnillahan noihin saa sitä alavääntöäkin varsin mukavasti.
Mie vaan en tykkää kyllä tuosta v6 rintterin vaihelootan ohojauksesta sitten yhtään.
Vitunko järkeä sitä konetta joka risteyksestä lähtiessä huudattaa pintakaasullakin 3000rpm ennenkuin toosa vaihtaa isommalle.
Sitten kun toosa saa arvottua kolmosen-nelosen pesään niin pääsee vähän käyttämään sitä alavääntöä.
Ok, meil on tää rintteli manuaalilootalla,siks vielä heikompi esitys ilman alavääntöä.äkkinäinen sammuttaa sen pari kertaa ennen liikkeelle pääsyy,mut oikeilla kierroksilla voima välittyy kyl manuaskilla makeasti asfalttiin eikä puutuile matkan varrella...voin kyl kuvitella missä se seilaa sit automaatilla lähdöis,muttei kuiten pääse sammuun ja mikä parasta,näis ei ole sitä jakoketju humppaa likikään niin tiuhaan niinkus muutamis mesedeksien malleis,omani mukaanlukien..meil o kaikki rintterit manuaaleja ja ilman alavääntöö,ihan ku crafteritki..variois sensijaan olis alavääntöö antaa rintukoillekki..
kyl 211:sessaki 320 cdissä oli noita ihme juttuja automaatin toiminnas.80kmh ku polkaisi bedalin lattiaan,ni alko ihmettely ja mietintä,mille vaihteelle asettuis..eikä vääntöö saanu tuntumaan ku just noin,et antaa sen vaihtaa isommalle ja sit kuormittaa kaasuu sinne pienemmälle vaihtamisen rajoille..mä kyl ajattelin sen olevan ennemmin vika ku ominaisuus..sillai ettei moottori ja vaihteisto ole oikees synkas keskenään
kyl täs nykyises toimii vaihteisto ku unelma...