Mitä mieltä "möllistä" - ML:stä
siitä tulikin mieleen että bemmi x5 on myös valikoimassa. kärkikolmikko ml, x5 ja varalla touareg joka on selvästi suurin.
vajaapyttynen vai v8, siinäpä pähkinää purtavaksi. v8 olis vain nii mahtava
vajaapyttynen vai v8, siinäpä pähkinää purtavaksi. v8 olis vain nii mahtava
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
DSG >< Tiptronic
VW:n DSG-esitteestä:Kone kirjoitti:Ainakin osan tiptronikeista valmistaa ZF. Saman valmistajan laatikko kuin bemareissa. Oliko se bemarilla steptronic..
Eli näyttäisi, että tuo Tiptronic-toiminto voi olla missä vaan VW:n automaatti-/automatisoidussa laatikossa? Vaihteiden lukumääräkään ei paljasta laatikon tyyppiä; DSG:tä on ainakin 6-, 7- ja 8-vaihteisena. Pitäisi varmaan tutkia enemmän tuolta merkin omalta foorumilta.Kuljettaja voi antaa vaihtamisen elektroniikan tehtäväksi tai suorittaa vaihdot itse käyttämällä vaihteenvalitsimen Tiptronic-asentoa. Joissakin malleissa vaihtaminen on mahdollista myös käyttämällä ohjauspyörän takana olevia vaihteenvalitsimia.
Uuteen A-mersuunkin on ympätty vaihtoehdoksi kaksoikytkinvaihteisto.
Varmaan se tulee kaikkien merkkien valikoimiin ennemmin tai myöhemmin, mutta ne VW:n ensimmäiset tuli ilmeisesti markkinoille liian aikaisin. Volkkarisivuilla on aivan järkyttävät määrät juttua niiden vioista ja vikojen hinnoista.
Se parin desin bensansäästö voi tulla todella kalliiksi. Ajossahan se toimii ihan hyvin. Tai ainakin toimi, kun koeajoin Dodge Journeyta, jossa siis volkkarin kone ja voimalinja.
Se parin desin bensansäästö voi tulla todella kalliiksi. Ajossahan se toimii ihan hyvin. Tai ainakin toimi, kun koeajoin Dodge Journeyta, jossa siis volkkarin kone ja voimalinja.
Laskeskelin tuossa oman ML270CDI:n kulutuksen viimeiseltä 1900 km:ltä: 2/3 maantiellä ja 1/3 rankkaa kaupunkiajoa, systeemillä 3 tuntia käynnissä ja kilometrejä kertyy 12. Keskikulutus 10,5 l/100km.Mika.T kirjoitti:Siinäpä se.
V8 olisi kiva mutta on varmasti melkoinen syömärikin kun näyttää ettei tuo 270 koneinen ML:kään kulje alle 10l/100km.
Ja nämä CDI:thän piti kulkea höyryillä.
Noniin, nyt olisi yksi ehdokas vakavasti tarjolla. Olisi sellainen kuin 350tkm ajettu josta jakolaatikko rikki. Onko tuossa mitään erityisen hienoja varusteita?:06.10.2012 Sergey kirjoitti:pari vuotta ku jahkailen ni eiköhä se ala löytymään passeli
Ident. number (FIN) WDC1631131X727554
Baumuster 163113
Sales name ML 270 CDI
Order number 0 9 543 70395
Delivery date 2000-06-28
PAINT1 744
Interior color 268A
Engine 612963 30 043254
Front axle 2 BE3317Y1019550X11612
Gearbox 722661 12 242149
Retarder 8 000628
Class 1
Audio serial number BE3317Y1019550X11612
General data for model code 163113
200A LEATHER
241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
245 ON-BOARD COMPUTER
268A LEATHER GREY
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
502 INTERIOR MIRROR AUT. DIMMING, FOLDING
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
661 TYRES 255/65 R 16 WITH LIGHT METAL WHEELS
723 BAGGAGE COMPARTMENT COVERING
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
750 MB AUDIO 30 RADIO WITH VK/RDS
800
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
840 DARK TINTED GLASS
846 SCUFF PLATE IN ALU-APPEARANCE WITH RUBBER STUDS
887 LOCKABLE SAFE
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
E01 RIBBED FLOOR MATS (SET)
E15 DOOR SILL PANELS STAINLESS STEEL
E31 BOOT TUB WITH RAISED EDGE
E55 OZONE AND ODOR FILTER
U48 ADD ON PARTS IN BODY COLOR (BUMPER,SILL TRIM ETC.)
U61 LUXURY PACKAGE
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Re: Mitä mieltä "möllistä" - ML:stä
En tiiä mitä mieltä möllistä mutta tänään tuli tuommone vanha todella epäsiisti ja loppuunajettu mölli vaihdossa
Ei paha korinen, välillä menee vikatilaan mutta silloinkun ei vikatilassa nii vetää hymyn huulille. Srs valo palaa jne.
Kunkkumoottori 400cdi
Low range toimii
460tkm ajettu ja jakoketju ei pidä ääntä
Mukava oli ajaa 250km tänne määränpäähän ja todennäköisesti monet mietti että oliko noen seassa autokin kun ohitin niitä, sen verran pukkas usvaa toki myös lähtikin.
Ei paha korinen, välillä menee vikatilaan mutta silloinkun ei vikatilassa nii vetää hymyn huulille. Srs valo palaa jne.
Kunkkumoottori 400cdi
Low range toimii
460tkm ajettu ja jakoketju ei pidä ääntä
Mukava oli ajaa 250km tänne määränpäähän ja todennäköisesti monet mietti että oliko noen seassa autokin kun ohitin niitä, sen verran pukkas usvaa toki myös lähtikin.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Re: Mitä mieltä "möllistä" - ML:stä
Tuomonen vois ujosti kiinnoataa itteäkin. Sais koluta näitä lähitienoon mettäteitä.
Kertoiles kulutus kokemuksia jos ja kun niitä kertyy.
Kertoiles kulutus kokemuksia jos ja kun niitä kertyy.
Re: Mitä mieltä "möllistä" - ML:stä
Tämmönen pönttöuazi.
Pyyhkäsin pikkusen autosolilla umpioita että ei näyttäs niin raihnaiselta. Kuvassa vänkärinpuolelta pyyhkästy.
Kävin kokeileen ristiriipuntaa niinkuin kaikilla muillakin vehkeillä, ei ihan älyttömiä joustoja ole mutta nätisti toimi vedon jako että pääsi tuohon tilanteeseen että vänkärin takapyörä irti maasta.
Pyyhkäsin pikkusen autosolilla umpioita että ei näyttäs niin raihnaiselta. Kuvassa vänkärinpuolelta pyyhkästy.
Kävin kokeileen ristiriipuntaa niinkuin kaikilla muillakin vehkeillä, ei ihan älyttömiä joustoja ole mutta nätisti toimi vedon jako että pääsi tuohon tilanteeseen että vänkärin takapyörä irti maasta.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Re: Mitä mieltä "möllistä" - ML:stä
Yllättävän nopeaa tuntuu laskevan mittari, toki happea on annettu ja ollu paljo tyhjäkäyntiäkin. Veikkaan tällä ajolla jotain 15litraa sadalle? Matka-ajossa kulutusmittari laski 8.5l/100km mutta en nuihin oikein perusta.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Re: Mitä mieltä "möllistä" - ML:stä
Jaha, liitetiedostoja pystyy taas lisäämään niin laitetaanpä tämä luonnos.
Vetoautona tuntus olevan ihan mukava laitos tuo ML. Voima ei lopu heti kesken eikä tuo mitenkää levoton ollu ajaa vaikka painoa tuolla kärry+jeeppi yhistelmällä melkee 3kkg ja painopiste ylhäällä huojumassa. Vähä reilu 200kilsaa huilas perässä ja kulutus oli kulutusmittarin mukaan 12.3l/100km eli varmaan siinä 15litran huitteilla oikeasti.
Tuon tankkauksen kulutus oli 14.1l/100km ja toiseen suuntaan nissan x-trail kyydissä oli sitten 13.0l/100km. Eli semmonen 800kg painoero vaikutti noin litranverran.
Nissani taitaa tarvita koneremonttia
Vetoautona tuntus olevan ihan mukava laitos tuo ML. Voima ei lopu heti kesken eikä tuo mitenkää levoton ollu ajaa vaikka painoa tuolla kärry+jeeppi yhistelmällä melkee 3kkg ja painopiste ylhäällä huojumassa. Vähä reilu 200kilsaa huilas perässä ja kulutus oli kulutusmittarin mukaan 12.3l/100km eli varmaan siinä 15litran huitteilla oikeasti.
Tuon tankkauksen kulutus oli 14.1l/100km ja toiseen suuntaan nissan x-trail kyydissä oli sitten 13.0l/100km. Eli semmonen 800kg painoero vaikutti noin litranverran.
Nissani taitaa tarvita koneremonttia
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Re:
Siitä on 12v kun ahven alkoi haaveilla, mölliä, ja yli 9.5v kun se alkoi sellaista hankkia. näinä päivinä sitten on tullut jo hinnat senverran alas, että auto hankintahinnan puolesta alkaa soveltua tavan köyhillekkin, mettäautoksi.
ostin noin 5 viikkoa sitten aikalailla vastaavan kuin serbu aikoinaan, mutta 100tkm enenmän ajetun. siistissä kunnossa ja lähestulkoon ruosteeton, johtuen siitä että on ollut vara-autona liki seisonnassa 10v, säältä suojassa hallissa, käsittääkseni lämpimässäkin suurinman osan ajasta.
pientä remonttiakin on tehty jo, apukuskinpuolelta iskunvaimentimen alapää hajosi, siitä pallonivelestä, tms, eli irtosi, mutta pysyi liki paikoillaan siellä alatukivarren päällä. iskareita nyt olisi saanut jostain ulkomailta hyvinkin edullisesti tilattua, mutta paikallisilla pajoilla ei oikein ole tälläiseen soveltuvia jousipuristimia, eikä oikein vaihto intoakaan, niin yhdestä purkuautosta naapurikylältä hain takatolpan, sen irtisaaminen tosin oli aika työn takana. mutta kannatti, kun tolppa kokonaisuutena, (iskari ja jousi), oliskin ollut sitten jo likenmäs 400e jostain autodocista tilattuna.
varsin leppoisaa menoa on ollut, naftaa tosin vie, mutta mukava on ajellakkin metsäteitä. minnekkään suole nyt ei kannata mennä vakio-korkeudella ja renkailla, tuon painoisella vehkeellä, mutta sellainen nyt ei oikein kiinnostakkaan. kunhan metsäteitä ja polkuja pääsee, ja joskus parenpikuntoisia metsäkoneen-ajouria.
ostin noin 5 viikkoa sitten aikalailla vastaavan kuin serbu aikoinaan, mutta 100tkm enenmän ajetun. siistissä kunnossa ja lähestulkoon ruosteeton, johtuen siitä että on ollut vara-autona liki seisonnassa 10v, säältä suojassa hallissa, käsittääkseni lämpimässäkin suurinman osan ajasta.
pientä remonttiakin on tehty jo, apukuskinpuolelta iskunvaimentimen alapää hajosi, siitä pallonivelestä, tms, eli irtosi, mutta pysyi liki paikoillaan siellä alatukivarren päällä. iskareita nyt olisi saanut jostain ulkomailta hyvinkin edullisesti tilattua, mutta paikallisilla pajoilla ei oikein ole tälläiseen soveltuvia jousipuristimia, eikä oikein vaihto intoakaan, niin yhdestä purkuautosta naapurikylältä hain takatolpan, sen irtisaaminen tosin oli aika työn takana. mutta kannatti, kun tolppa kokonaisuutena, (iskari ja jousi), oliskin ollut sitten jo likenmäs 400e jostain autodocista tilattuna.
varsin leppoisaa menoa on ollut, naftaa tosin vie, mutta mukava on ajellakkin metsäteitä. minnekkään suole nyt ei kannata mennä vakio-korkeudella ja renkailla, tuon painoisella vehkeellä, mutta sellainen nyt ei oikein kiinnostakkaan. kunhan metsäteitä ja polkuja pääsee, ja joskus parenpikuntoisia metsäkoneen-ajouria.
Sergey kirjoitti: ↑22.1.2015 16:49Noniin, nyt olisi yksi ehdokas vakavasti tarjolla. Olisi sellainen kuin 350tkm ajettu josta jakolaatikko rikki. Onko tuossa mitään erityisen hienoja varusteita?:06.10.2012 Sergey kirjoitti:pari vuotta ku jahkailen ni eiköhä se ala löytymään passeli
Ident. number (FIN) WDC1631131X727554
Baumuster 163113
Sales name ML 270 CDI
Order number 0 9 543 70395
Delivery date 2000-06-28
PAINT1 744
Interior color 268A
Engine 612963 30 043254
Front axle 2 BE3317Y1019550X11612
Gearbox 722661 12 242149
Retarder 8 000628
Class 1
Audio serial number BE3317Y1019550X11612
General data for model code 163113
200A LEATHER
241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
245 ON-BOARD COMPUTER
268A LEATHER GREY
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
502 INTERIOR MIRROR AUT. DIMMING, FOLDING
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
661 TYRES 255/65 R 16 WITH LIGHT METAL WHEELS
723 BAGGAGE COMPARTMENT COVERING
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
750 MB AUDIO 30 RADIO WITH VK/RDS
800
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
840 DARK TINTED GLASS
846 SCUFF PLATE IN ALU-APPEARANCE WITH RUBBER STUDS
887 LOCKABLE SAFE
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
E01 RIBBED FLOOR MATS (SET)
E15 DOOR SILL PANELS STAINLESS STEEL
E31 BOOT TUB WITH RAISED EDGE
E55 OZONE AND ODOR FILTER
U48 ADD ON PARTS IN BODY COLOR (BUMPER,SILL TRIM ETC.)
U61 LUXURY PACKAGE
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-