Morjens!
Ois tarkotus tila-autoa hommata ja w639 matkailuautoksi rekisteröitynä kiehtoo kummasti.
2.1L diesel automaatilla ja webastolla.
Mitä kannattaisi huomioida kyseistä korimallia ostaessa?
-Tyyppiviat ja niiden korjaus?
- Mahdolliset kalliit remontit, jos niitä ei ole jo tehty? [/b]
w639 bussimallin osto käytettynä, huomioitavaa?
w639 bussimallin osto käytettynä, huomioitavaa?
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
Kardaani on aika arvokas korjattava jos on ajettu risan ristikon kanssa sudeksi.
Ei nyt muuta erikoista tule mieleen, tottakai CDI-moottoreiden yleiset murheet koskee näitä yhtälailla.
Melko huolettomia ainakin itselle sattunut.
-10 mallin Vianolla on nyt meillä päästelty vajaa pari vuotta ja ehkä 50tkm. (En nyt juur muista paljonko on taulussa, jotain 250tkm. luokkaa.)
Työautona on -06 111CDI 263tkm. taulussa nyt joista itse ajaen 15tkm.
Vianoon on laitettu etuiskarit ja yksi vesiletku korjattu.
Vitoon ei ole tarvinnut vielä mitään.
Niin ja nämä kyllä osaa ruostua. Varsinkin ennen faceliftiä tehdyt mallit.
Oma Vitokin oli suht siistin näköinen syksyllä, mutta näin kevään tullen näyttäisi puhkeavan kukkaan
Ei nyt muuta erikoista tule mieleen, tottakai CDI-moottoreiden yleiset murheet koskee näitä yhtälailla.
Melko huolettomia ainakin itselle sattunut.
-10 mallin Vianolla on nyt meillä päästelty vajaa pari vuotta ja ehkä 50tkm. (En nyt juur muista paljonko on taulussa, jotain 250tkm. luokkaa.)
Työautona on -06 111CDI 263tkm. taulussa nyt joista itse ajaen 15tkm.
Vianoon on laitettu etuiskarit ja yksi vesiletku korjattu.
Vitoon ei ole tarvinnut vielä mitään.
Niin ja nämä kyllä osaa ruostua. Varsinkin ennen faceliftiä tehdyt mallit.
Oma Vitokin oli suht siistin näköinen syksyllä, mutta näin kevään tullen näyttäisi puhkeavan kukkaan

Itsellä ollut nyt talven yli 2005 Vito bussimalli, Linjuriksi rekattu. Ajettu 450tkm
Ruoste taitaa olla se suurin ongelma näissä, eli jatkuvasti seurattava mitä tapahtuu. Lahoaa nimittäin todella nopeasti. Pohjassa etenkin runkopalkit tykkää puhkiruostua ja ovien pohjat. Ei nämäkään mahdottomia ongelmia ole, miggiä ja rälläkkää jos osaa käyttää niin näpsii kuntoon ajoissa.
Tekniikkapuolella, suuttimet, kardaani ja jotain anturivikoja.
Mittaristossa pikseliviat hyvin yleisiä, kylmänä näyttö toimii, mutta kun lämpiää häviää tekstit. Korjattavissa, mutta kannattaa koeajulla huomata.
Edellinen auto oli vm 02 T4 caravelle, kyllä siinä enempi remonttia oli mitä tässä vitokkaassa.
Ruoste taitaa olla se suurin ongelma näissä, eli jatkuvasti seurattava mitä tapahtuu. Lahoaa nimittäin todella nopeasti. Pohjassa etenkin runkopalkit tykkää puhkiruostua ja ovien pohjat. Ei nämäkään mahdottomia ongelmia ole, miggiä ja rälläkkää jos osaa käyttää niin näpsii kuntoon ajoissa.
Tekniikkapuolella, suuttimet, kardaani ja jotain anturivikoja.
Mittaristossa pikseliviat hyvin yleisiä, kylmänä näyttö toimii, mutta kun lämpiää häviää tekstit. Korjattavissa, mutta kannattaa koeajulla huomata.
Edellinen auto oli vm 02 T4 caravelle, kyllä siinä enempi remonttia oli mitä tässä vitokkaassa.
MB E320 CDI W211 -07