Moi
Vito hankinnassa ja katsellut varustelistoja. Mitä tarkoittaa "Z41 Registration as a truck/APPROVAL AS TRUCK" Tässä vielä vinkoodi jos auttaa WDF63960513203637
Varustelista vito, Z41
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1945
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Eli tämä pätee myös suomessakin? Eikös saksassa esimerkiksi riitä 3500kg kkuorma-autoksi ja suomessa pitää olla yli, pikkujuttuja mutta lähinnä että tämä merkintä siis pätee suomessakin?
Auton tyyppikilpeä ei ole nyt saatavilla, auto tosiaan vasta hankinnassa ja kalastelin rekkarista vinkoodin.
Taidankin olla vehoon yhteydessä, että mitä sanovat jos rekisteröin kevyt kuormuriks. Onko kokemuksia, onko tälläisiä kevyt-kuormureina?
Auton tyyppikilpeä ei ole nyt saatavilla, auto tosiaan vasta hankinnassa ja kalastelin rekkarista vinkoodin.
Taidankin olla vehoon yhteydessä, että mitä sanovat jos rekisteröin kevyt kuormuriks. Onko kokemuksia, onko tälläisiä kevyt-kuormureina?
Aina kädet likaisena
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1945
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Eikös nuo ajoneuvoluokat ole samoja EU:ssa eli 3500 kg:n kokonaispainolla se on Saksassakin N1 auto.
Jos tuo Saksasta niin kannattaisi siellä muuttaa N2 kevytkuorma-autoksi, menee helpommin. Suomessa taitaa silti joutua hakemaan paperit joltain kuorma-tilan ja väliseinän kestävyydestä mutta Veholle ei tarvii maksaa lupapapereista.
Saksassa ei juuri harrasteta 3550 kg:n autoja kun siitä ei siellä saa mitään veroetua, sama sitten hypätä luokkaa isompaan kantavuuteen (paripyörä-Sprinter tms.).
Jos tuo Saksasta niin kannattaisi siellä muuttaa N2 kevytkuorma-autoksi, menee helpommin. Suomessa taitaa silti joutua hakemaan paperit joltain kuorma-tilan ja väliseinän kestävyydestä mutta Veholle ei tarvii maksaa lupapapereista.
Saksassa ei juuri harrasteta 3550 kg:n autoja kun siitä ei siellä saa mitään veroetua, sama sitten hypätä luokkaa isompaan kantavuuteen (paripyörä-Sprinter tms.).