Mitä tarvitset:
- ristipääruuvimeisseli
- pihdit
- W1.2W lamppuja kannattomat, kannalliset, kuvassa:

Kojelaudan listan irroittaminen:
Mittariston alapuolella oleva lista on kiinni kahdella ruuvilla (netistä lainatussa kuvassa, alla). Toisin kuin facelift-malleissa, vm. 2000 ja vanhemmissa lista on useammassa osassa eikä jatku yhtenäisenä aina apukuskin oveen saakka.
Kun ruuvit on irroitettu, voi listan vetää irti suoraan rattia kohti - kiinnitysklipsuja on muistaakseni 6kpl.

Mittariston päällä olevan suojan irroittaminen:
Päällä oleva "ufo"-suoja on kiinni kahdella ruuvilla (edessä), sekä kolmella alas painettavalla muoviklipsulla (tuulilasin puoli). Suojan voi vetää rattia kohti samalla kun painaa takaa klipsujen kohdalta, klipsu kerrallaan.
Kuva suojasta josta näkee klipsujen paikat:

Ruuvien paikat:

Mittariston irroittaminen ja lamppujen vaihtaminen:
Itse mittaristo on kiinni kahdella ruuvilla (kuvassa yllä) sekä takana keskellä kahdella muoviklipsulla. Kun ruuvit ovat irti, ota kaukosäätimen antenni sivuun nostamalla se pois.
Sen jälkeen voi etupäätä nostaa ja samalla (rauhallisesti!) kammeta toista takana olevista klipsuista. Yleensä riittää kun saa painettua toisen klipsuista irti.
Kuva:

... kuten kuvasta näkyy, kaikki lamput ovat samanlaisia, lukuunottamatta moottorin vikavaloa ja sen vieressä olevaa varoitusvaloa (nämäkin löytyvät esim. Motonetistä).
Mittariston johtoja (2kpl, kummassakin reunassa) ei tarvitse irroittaa, vaan mittaristo kääntyy hyvin kohti apukuskin puolta ja kaikki lamput voi vaihtaa. Itse katselin tuulilasin puolelta sisälle kun vaihdon lamput.
Samalla kun vaihtaa taustavalot kannattaa luonnollisesti vaihtaa ainakin nuo "käytetyimmät" huomiovalot, eli esim. vilkut ja käsijarrun merkkivalo. Mittaristosta löytyy yleensä myös pari lamppua jotka eivät ole toiminnassa auton mallista riippuen (esim. hehkutus bensa-autoissa).
Kokoaminen käänteisessä järjestyksessä, muista kokeilla virrat päällä lamppujen toiminta ennen kokoamista.

Mikäli kuvat katoavat, löytyvät ne myös täältä:
https://www.dropbox.com/sh/0j45nr8o1vrp5kg/9Sg-Gt2HpJ