Niinpä, tosiaan asennus meni jokseenkin näin.
* keskikonsolissa on manuaalinen keskuslukitus. Tästä saadaan kytkentäpaikka VDO:n kaukoohjaukselle keskuslukkoon. Eli keskikonsoli pitää purkaa ja samalla voi vaihtaa lämmitys/puhaltimen lampun, muuten aika työlälstä alkaa vaihteleen.
* keskikonsolissa menee yhdellä liittimellä viisijohtoa hätävilkuille/ keskuslukon-ohjaukselle. Ei kannata kattoa kaikkia. Kunnes huomaa että vihreä/sininen ja ruskea johto ovat keskuslukon ohjaukseen eli niihin kytketään VDO:n ohjeen mukaan, (ohjeen ensimmäinen kuva), auki/kiinni toiminnot.
* VDO:n syöttö eli punainen johto suoraan akulle ja VDO:n musta johto maahan esim akun miinis-napaan, myös vihreä johto maahan, (automaatinen lukitus, pois käytöstä).
* mikäli haluaa kaikki muutkin toiminnot käyttöönsä esim. ovien lukituksien nuuskinta, ikkunoiden auki/ kiini ym....niin sitten vaan purkamaan autoa enempi, mutta yks tuttu sanoi että heillä ainakin ovien kauko-ohjaus toiminto, siis onko ovat auki/kiinni nuuskinta meni rikki ja eipä toiminu koko kauko-ohjaus...HEH...
* VDO-yksikkö voi laittaa vaikka hansikaslokeroon josta voi vetää tunnistin ledin auki/kiinni vilkkumiset vaikka vänkärin puoleisen etupalkin viereen
* kaukosäädin avaimia ei tarvinnut konffata.
EI MUUTA KUIN MUUTKIN KYTKEMÄÄN

!
Nyt homma voisi tapahtuia 1-2 tuntiin jos ei tarvitse noutaa liittimiä, lamppuja ja pähkäillä purkamisen kanssa sekä kytkentöjen pohtimenen jäisi pois.
Nyt meijän tenavatähdessä on sitten kauko-ohjattu keskuslukko, joka helpottaa suuresti pakkasilla ja pienten lasten kanssa liikkuessa.
ETTÄ SILLEE.....täällä phjoisessa.....